CLOSE 
CONTACTEER ME
Alvast bedankt voor je interesse. Vul even onderstaand formulierin en ik contacteer je zo snel mogelijk...

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Inmotion BVBA
Veldstraat 22
2060 Antwerpen
0497/455.217

BTW BE0819.517.267
IBAN BE 95 7310 0537 2458
BIC KREDBEBB
Openingsuren
ma -vr: 8.00u tot 22.00u
za: 8.00u tot 16.00u
Zondag gesloten

Wij werken steeds op afspraak

Hoe & wat

Training aan huis of op jouw locatie in de regio Antwerpen / Lier / Herentals.

Hoe?

We gaan te werk volgens de functionele trainingsmethode (functional training).

Functional training is niet meer en niet minder dan trainen in functie van je doelen. Functioneel trainen heeft niets te maken met de materialen die je gebruikt: niet de BOSU’s, TRX-en, rekkers, Kettlebells,... bepalen of je functioneel traint. Ook niet de oefeningen die je doet.

Wat wel bepaalt of je functioneel traint is de specifieke transfer naar je doelen: weet jij waarom je je oefening doet en waarom je juist die oefening kiest en dat bepaalde materiaal? Of ben je gewoon een grave oefening aan het doen die je op instagram of YouTube bent tegengekomen?

Kan jij nadien de training aanpassen aan je niveau en heb je geleerd deze te implementeren in al je drukke activiteiten? Heb je ook geleerd hoe je je training moet aanpassen als je doelen veranderen?

Dus trainen in functie van je doelen, ook als deze onderweg veranderen.

Wat?

Eerst en vooral moeten we elkaar beter leren kennen. Via een vragenlijst en intakegesprek gaan we op zoek naar je echte doel(en). Daarna bepalen we het plan van aanpak.

Fase 1: goed en juist bewegen...

Wat is een goede houding? Wat is een goede ademhaling? Hoe span ik mijn buikspieren aan? Waar moet ik overal op letten bij het uitvoeren van de verschillende oefeningen? Wat zijn mijn aandachtspunten tijdens mijn dagelijkse activiteiten? ...

Fase 2: til jezelf naar een hoger niveau...

Nu je weet wat je aandachtspunten zijn en hoe je moet bewegen, dagen we je je verder uit. In functie van je doelen ga je nu je training verantwoord en progressief leren uitbouwen. Meer belasting, snelheid en intensiteit staan nu op het programma. We kijken ook na welke extra activiteiten je eventueel nog kunnen helpen om een extra tandje bij te steken. Ondertussen leer je ook van de zaken die je niet goed afgaan. Iets dat niet werkt leer je aanpassen en veranderen zodat het wel werkt.

Fase 3: leer jezelf bijsturen en volhouden...

Je hebt best wat kennis bijgeleerd tijdens het traject. Je leert nu hoe je dit allemaal kan inzetten zodat je kan leren volhouden. Wat zijn  je valkuilen, hoe kan je deze herkennen en omzeilen? Wat is je nieuwe plan? Heb je nieuwe doelen?

Fase 4: volhouden, bijsturen en ...REPEAT

Je bent nu al een tijdje bezig. Je hebt sommige doelen al bereikt en er zijn misschien ook nieuwe doelen ontstaan. Je huidige situatie is niet meer hetzelfde als je beginsituatie. Wat in het begin werkte is misschien niet meer voldoende. Je leert je planning en training aanpassen in functie van je nieuwe doelen en nieuwe situatie. Je gaat hiervoor terug fase 1 in. Weliswaar op een heel ander niveau.

Wat nog?

Mogelijk zijn sommige van je vragen en doelen niet volledig mijn expertise. Vandaar dat ik samenwerk met verschillende specialisten in hun vakgebied. Zij kunnen je ondersteunen met je specifieke vraag/doel in een veilig kader. Dit wordt steeds op voorhand besproken want het zou best kunnen dat je zelf een specialist kent.

Interesse?

Aangezien ik je eerst beter wil leren kennen en samen met je eens dieper op je hulpvraag wil ingaan, kan je gerust contact opnemen of je gegevens achter laten. Ik contacteer je volledig vrijblijvend. We kunnen dan samen eens kijken of er een samenwerking inzit.

Laten we er samen voor gaan...
contacteer me